sâmbătă, 5 februarie 2011

Domnisoara Christina

Iata-ne in semestrul al II-lea, dupa o vacanta inter-semestriala ce a fost, categoric, mult prea scurta. Pe langa activitatile obisnuite precum iesitul cu prietenii sau vizionarea unor filme, am citit si o carte numita "Domnisoara Christina" (banuiesc ca multi dintre voi au citit-o deja), scrisa de Mircea Eliade. Am ales sa va povestesc despre ea, intrucat ideea mi s-a parut foarte interesanta si anume aceea a unui conac bantuit de o strigoaica. Mai jos am sa va prezint cateva idei principale:
La conacul familiei Moscu, din Campia Dunarii, se intampla lucruri extraordinare, cum ar fi: pieirea peste noapte a vitelor slabite sau a servitorilor. Simina, fetita cea mica de doar 9 ani, se comporta ca o vrajitoare, iar Sanda, fata cea mare si doamna Moscu au stari ciudate. Intr-o zi, la conac sosesc Egor, un tanar pictor ce este indragostit de Sanda, si dl. Nazarie, un arheolog preocupat in mare parte cu cercetarile. Astfel, cei doi incep sa simta ca ceva este in neregula cu conacul, ei descoperind totodata secrete ale trecutului.
Pentru cei care inca n-au citit cartea o recomand cu caldura, intrucat mie personal mi s-a parut extrem de interesanta si captivanta (nu e una din acele carti care sa va faca sa vreti sa sariti cat mai multe pagini).


                                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu